۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲

با حضور رئیس کل دادگستری لرستان؛

۲ انتصاب قضایی در شهرستان سلسله صورت گرفت

۲ انتصاب قضایی در شهرستان سلسله صورت گرفت

الشتر- طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری لرستان، سید «احمد موسوی کفراج» به عنوان رئیس جدید دادگستری و «یونس آزادپور» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب سلسله معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان سلسله، اظهار داشت: شهرستان سلسله یکی از مناطق خوش آب و هوای استان بوده و از نظر تدین و فرهنگ به قم لرستان معروف است.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان دارای عارفان دینی چون آیت الله «بلندنظر»، آیت الله «پیشوایی» و «شیخ امید علی دکاموند» است.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه در خصوص کار قضاوت و سیاست‌های قوه قضائیه، تصریح کرد: سیاست قوه قضائیه حفظ کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع، مردم داری و حفظ حقوق شهروندی است.

رزم با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی و پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: قوه قضائیه با این گونه پشتیبانان قوه قضائیه مقتدر است.

وی با تاکید بر اینکه قاضی باید عدالت و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهد، بیان داشت: قضات باید از ظرفیت صلح و سازش بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین در حل اختلافات استفا ده کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف و تسریع پرونده‌های قتل‌های عمومی، گفت: باید در این پرونده‌ها سریعاً قاتل شناسایی، دستگیر و برای طی مراحل قانونی به دادسراها معرفی شوند.

رزم با بیان اینکه باید با هر گونه تهدید امنیتی از سوی اراذل و اوباش برخورد شود و در این رابطه هیچ گونه تخفیف مجازات و ارفاقی صورت نگیرد، عنوان کرد: اراذل و اوباش مستحق حبس و زندان هستند تا آرامش جامعه فراهم شود.

وی، تصریح کرد: قضات باید جهادی و ولایی با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

سید احمد موسوی کفراج رئیس جدید دادگستری شهرستان سلسله نیز در این مراسم، اظهار داشت: اگر خواهان موفقیت در کار هستیم باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

یونس آزادپور دادستان جدید عمومی و انقلاب سلسله نیز در این مراسم، بیان داشت: باید حفظ حقوق مردم و جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با فساد اقتصادی و اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشیم.

وی، گفت: لازمه سرمایه گذاری در این منطقه وجود امنیت و آرامش است.

دادستان جدید عمومی و انقلاب سلسله، گفت: رصد و کنترل فضای مجازی که یکی از معضلات جامعه امروزی است از کارهای مهم دستگاه قضائی است و با تمام قوا از ضابطین قضائی حمایت می‌کنیم.

در این مراسم، سید «احمد موسوی کفراج» به عنوان رئیس جدید دادگستری سلسله منصوب و از زحمات «فریدون رواد» رئیس سابق دادگستری قدردانی به عمل آمد.

همچنین «یونس آزادپور» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب سلسله معرفی و از زحمات «محسن همتی» قدردانی شد.

کد خبر 5106029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha